Skip navigation

Proiectul la care lucrez foloseşte Symfony (nu, nu a fost alegerea mea, eu încerc să evit să am de-a face cu bijuteria de imbecilitate numită propel, care din motive filosofice mă pune fie să scriu tone de cod de-amboulea, fie să fac cu 300 de query-uri ce se poate face cu unul singur); atunci când am început lucrul la el, versiunea stabilă curentă era 0.6.3. buuuuun, folosim! Aduc aplicaţia la o formă acceptabilă, funcţionează, dezvolt în continuare, etc., la un moment dat văd că băieţii au scos 1.0.nus’cat (beta). Dau să upgrade. Iese fum. svn revert, şi lucru în continuare pe 0.6.3, până când am azi nevoie să instalez un plugin, şi mă trezesc că s-au schimbat nişte parametri la command line (ghicit uşor ce lipsea), şi s-a schimbat şi arhitectura sistemului de plugin-uri.

All right, nu-i bai, citim documentaţie. Oops! we couldn’t find the page that you’re looking for! Se pare că simfoniştii noştri au considerat că e o idee bună să radă toată documentaţia versiunilor ante 1.0 (acum stable), inclusiv din SVN. Păi multă muie, măi dragă! vă lăudaţi că e enterprise ready şi suportaţi versiunile timp de 3 luni… trac-ul plânge că error 500 sau nu se încarcă deloc când dau să văd timeline; şi mai multă muie, stimaţi retarzi! Sunteţi pe drumul cel bun. Sap momentan prin sursele simfoniei şi ale lui pake şi ale pear-ului. Fuck you very much, Symfony devs!

ok, back to work.

later update: dorinţa mea de sex cu toate rubedeniile de gen feminin vii sau decedate simfoniştilor se menţine: nu poci să văz timeline, nu poci să văz revizii anterioare, versiunea cărţii pentru 0.6.3 redirectează către trunk (sau către Amazon), prin urmare fuck you again very much, Simfony!

Lasă un răspuns

