Skip navigation

L-au lansat de ceva timp. L-am aşteptat multă vreme. M-am abţinut de la trollisme înainte să-l folosesc îndeajuns; acum cred că pot să-mi exprim o părere avizată: suge. Din mai multe motive:

  • te obligă să foloseşti svn-ul de pe wordpress.org; prost, pentru că eu folosesc ceva infinit mai deştept decât subversion, şi trebuie să actualizez svn şi să fac un tag de câte ori dau drumul la o versiune nouă;
  • au un packager idiot care pune fişierele în nume_plugin.tag (unde tag e versiunea); cum destul de puţini luseri îşi folosesc creierele din dotare, fie nu le merge (add_options_page and friends produc niste chestii total aiurea), fie ajung să aibă mai multe versiuni în acelaşi timp (şi dacă le mai şi activează crapă tot pe motiv de funcţii definite de 2 ori)
  • te obligă să foloseşti markdown (care suge in itself), iar procesorul de markdown pe care îl folosesc suge şi el
  • ca şi în cazul extend/ideas, degeaba te plângi că are bube, nu răspunde nimeni cu săptămânile, când răspund zic că or să le repare, şi dp aia rămâne cum am stabilit
Lasă un răspuns

