Skip navigation

e la modă să fii sictirit de politichie; ăla care s-a dus la vot e musai fan al lu basescu, şi/sau prost de bubuie şi incult şi clar nu ştie ce votează, şi clar a făcut o prostie, şi mai e şi fan al lu băsescu, care, nu-i aşa, e un securist. mulţam de aprecieri. am fost la vot, am zis „da” la uninominal pentru că sunt destui oameni valoroşi care n-au fost votaţi din cauza maimuţelor cu care s-au nimerit in partid, şi am votat pld pentru că pediştii nu-s destul de liberali, iar liberalii sunt mult prea de stânga pentru gusturile mele. na că am zis-o. îs prost şi incult şi nebun.

later update: cad capeteeee… tov. vadim şi tanti bălărie de la ospiciu, şi jumătate din PIN (adică Guşă) so far… la mai mare 😀

Lasă un răspuns

