Skip navigation

dacă atunci când eşti beat nu e bine să ai aparat foto la tine, atunci când eşti treaz se pare că e bine să-l ai, just in case; nu de alta, dar se pare că ocaziile cele mai faine apar atunci când nu ai aşa ceva la tine:

  • ieri (cred) am fost la PR Tea la Cărtureşti, eveniment organizat binişor, şi interesant în ansamblu (pentru cine nu a fost şi nu vrea să RTFA, s-a vorbit despre PR şi propagandă în politică, invitaţi fiind Adriana Săftoiu şi Felix Tătaru); ar fi fost o ocazie faină să-mi exersez abilităţile de pozar la evenimente, n-am avut camera la mine
  • azi, când mă întorceam de la servici, am dat de un concert Zdob şi Zdub în Piaţa Universităţii; fără înghesuială, o groază de oameni ţopăind (inclusiv o tanti în vârstă, de meserie boschetăreasă), lumina bună; subsemnatul, evident, fără cameră

carevasăzică, note to self: don’t leave home without the camera. ever.

Lasă un răspuns

