Skip navigation

De multă vreme mă ţin să-mi iau bilet la Judas Priest; cum locul de unde mi-am cumpărat majoritarea biletelor din ultima vreme (Diverta Unirea) era oarecum închis şi n-aveam timp să mai trec încă o dată pe acolo, m-am orientat către online. Buuun, utfg://bilete+judas+priest, click pe primul rezultat, myticket.ro; toate bune şi frumoase, link pe front page, cumpără, accept, accept, fă-ţi cont. Fac cont, pun adresa de la servici, mă întorc la comandă şi zice că trebuie adresa de pe card la facturare, nu-i problemă, schimbăm adresa din Cucureşti cu aia din Drăgăşani, submit, surpriză că nu se schimbă; încerc de câteva ori, închid Firefox 3 şi încerc cu Opera, Seamonkey, Internet Exploder 6 în Wine (yuck!), doar-doar… nimic. Nu-i bai, încercăm aşa: completez tot ce are steluţă, dau submit, cică să completez toate câmpurile obligatorii; mă mai uit o dată, toate îs completate, ce a rămas gol e fără steluţă, adecă sexul, vârsta (ce vă trebuie?), nr şi seria de la buletin (wtf? îmi aminteşte de retarzii de la altex, digit’all şi depozitul de calculatoare care mi-au notat datele din buletin pentru că am plătit cu cardul, dar ăsta e alt rant cu aromă de OPC). Repet povestea în restul browserelor, nimic.

Până la urmă am cumpărat tot de la Diverta, am găsit alt magazin aproape de servici. Nu mă mai întorc pe myticket.ro, ceea ce vă sfătuiesc şi pe boieri dumneavoastră.

EOR

Lasă un răspuns

