Skip navigation

Îmi place fotografia de concert. Cine mă cunoaşte ştie că am aparat foto şi ştiu să-l folosesc. Nu la nivelul la care aş vrea, da nu stau foarte rău:

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Acu, după cum se ştie, organizatorii de concerte în general au la cârmă marketoizi idioţi care interzic accesul cu aparate foto „profesionale” (SLR-uri adică). Nu contează că cine se pricepe scoate poze „de revistă” şi cu un compact high-end sau un bridge (E o chestie pe care nu o pricep: plătesc bilet, fac poze ca lumea, le pun pe flickr/blog/whatever şi scriu review; cu alte cuvinte, îi plătesc şi le fac şi reclamă gratis. Şi ei refuză! Dar divaghez…)

Datorită acestei stări de fapt, am încercat să fac rost de o „publicaţie” online sau nu care să-mi asigure accesul la evenimente:

  • m-am făcut colaborator la NewsIn; politica firmei e să nu dea legitimaţii de presă la colaboratori, şi fără legitimaţie nu iei acreditări, deci nu mă ajută la partea cu intratul, şi dacă nu intri, nu faci poze; (se pare că s-au razgândit și acu am legitimație :D), să văd cât o să ajute
  • un nene care cică e ceva şef pe la Sunete şi era amic  al unor amici de-ai lui frate-miu a fost foarte încântat de cum se vedeau pozele făcute la Apocalyptica (Stufstock 2008) pe ecranul aparatului (pe calculator se văd naşpa, mă rog… aveam alte chestii în cap la momentul respectiv, din categoria tipe cu ochi albaştri şi dotări complete, inclusiv urme de inteligenţă); n-am mai auzit nimic de la el după aia, în ciuda promisiunilor făcute atunci (berea  o fi de vină…);
  • am scris dat mailuri la ale 2 mari saituri „metalice” de la noi, care păreau să aibă nevoie de ceva imagini de calitate; nu s-au obosit să-mi răspundă (ofeream poze contra acces; spre deosebire de „profesionişti”, eu fac poze de plăcere);
  • am scris unora mai mici, care mi-au răspuns că „ştie şi ei să face poze” (într-adevăr, ale lor arată (mult) mai bine decât ale amicilor de la punctul precedent, dar nu poţi acoperi tot);
  • metropotamii mi-au spus, la fel, că n-au nevoie, doar o au pe Zeeny (şi trimit pe ăia care ştiu cum se apasă pe buton la chestiile mai puţin importante); oh, well…

Aşa că vă întreb pe boieri dumneavoastră care vă veţi împiedica de aceste vorbe: aveţi cunoştinţă de vreo entitate din asta, care are nevoie de pozari? sau tre sa-mi fac revista? 😀

3 Comments

  1. http://www.carteadenisip.ro

    care pina de curind scotea Heavy Metal Magazine.
    asta daca nu cumva la el te-ai referit cind ai zis de doua saituri metalice dind doar un link. 🙂

  2. sunt 2 linkuri acolo, se pare ca obiceiul meu de a pune link-uri pe cuvinte alaturate nu prinde mereu 😛

    cunoscut pe baietii de la cartea de nisip intre timp, am si tras de 2-3 ori pentru ei, la chestiile mai mari unde trebuie contactati „oficial” se ocupa editorul de la newsin; fara el nu ajungeam la Soulfly si In Flames, de exemplu 😀

    piata de la noi e ciudata: organizatorii de chestii mici de la noi sunt disperati dupa expunere (prin urmare vor sa le publici ceva inainte de eveniment), organizatorii mari duc birocratia la extrem (vezi bestfest si bucharest rock arena, care vor fluturas de salariu si cazierul bunicii; la un eveniment de afara de marime comparabila, cum e festivalul de la Kavarna, s-a rezolvat cu un mail ;)); cei medii variaza: unii sunt de treaba si raspund direct, altii nu se deranjeaza pana nu ii contacteaza agentia, altii su bunul simt sa raspunda si sa ceara „official endorsement” (mail de la agentie).

    da, am avut un inceput de an agitat 😀

  3. am capiat io, ai dreptate, si doar m-am plimbat cu mausul peste cuvintele alea doua sa vad daca nu-i fiecare cu linkul lui, da’ mi-or fi obosit ochii pe ziua de azi de n-am observat ca erau chiar DOUA… „metal” de la-nceput m-o fi derutat. 😀


Lasă un răspuns

