Skip navigation

Bătăi în ușă sâmbătă dimineața pe la 12; reușesc să mă ridic din pat înjurând (abia reusisem să adorm după ce vecinul de deasupra termminase cu ciocănitul pe ziua curentă, își montează metrou numai sâmbăta la ora 10), deschid, două tanti cu cărți în brațe; y’know, d-alea…

– Bună ziua, mă numesc <whatever, am uitat>, și am o întrebare: credeți că biblia este

– O operă de ficțiune. la revedere.

– [blink blink][pauză]Nuu, ce vroiam să vă întreb e, credeți că biblia prezice viitorul?

– E o operă de ficțiune, scrisă mult mai prost ca harry potter; n-am prieteni imaginari (și arăt în sus); la revedere.

– [blink blink][pauză]La revedere.

Perspectiva lor: bat la ușă, iese ins mare, pletos, ciufulit, cu barbă, îmbrăcat în negru… femeile alea tre să fie mai autiste ca mine dacă n-au priceput din prima că nu fac parte din publicul lor țintă 😀

Ar fi fost și mai tare să răspund îmbrăcat în ăsta, pe care mi l-am loat ieri 😀

Lasă un răspuns

